Translate

2017. április 8., szombat

Sült padlizsános tészta, paradicsommal és olajbogyóval

Ha lustanapot tartasz, ez az ebéd éppen jó, kb. 15 percnyi munka van vele. Amíg a padlizsán sül, nincs dolgod, a többivel meg elkészülsz, amíg fő a tészta.


Hozzávalók:
  • 3 db kisebb padlizsán, félbevágva
  • pár szelet aszalt paradicsom, olajostól
  • egy marék karikára vágott olajbogyó (most paprikával töltött)
  • kakukkfű
  • szurokfű, 
  • bazsalikom, 
  • bors
  • fokhagyma (nálunk helyette hing)
  • 0,5 kg (durumlisztből készült) tészta
A félbevágott padlizsánokat a sütőben meggrilleztem, majd a belsejüket kikapartam.

Odatettem a tésztafőző vizet, amikor felforrott, beleöntöttem a tésztát és megfőztem.

Közben egy serpenyőben megforrósítottam a paradicsomról lecsöpögtetett olajat, beletettem a hinget (ez a fokhagyma helye), rákerült az apróra vágott paradicsom, a felszeletelt olajbogyó, a padlizsánpüré, a fűszerek, és jól összeforraltam.

A közben kifőtt tésztát rászedtem és alaposan összekevertem.

Ettünk, és azóta tovább lustálkodom.

Nincsenek megjegyzések: